Cennik

Cennik

PREFERUJEMY KONTAKT MAILOWY NA ADRES: ANNA.SKURZYNSKA@OP.PL LUB SMS-OWY NA NR 607-719-995 Z ZAPYTANIEM LUB PROŚBĄ O KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY (POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE Z NIEZNANYCH NUMERÓW NIE ZAWSZE SĄ ODBIERANE)

OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ZMIENNEGO CENNIKA, DLA DZIAŁALNOŚCI SEZONOWYCH LUB ZALEŻNYCH OD SPRZEDAŻY W DANYM MIESIĄCU

Dopuszczamy możliwość księgowania firmy, w obniżonej cenie 50zł netto, w przypadku gdy występują 1-2 faktury w miesiącu (lub też są miesiące bez faktur). W tym przypadku klient jest również zwolniony z opłaty za wysyłanie deklaracji Zus.

 

Kpir (bez względu na status Vat)

do 5 dokumentów miesięcznie 100zl

6-10                                           120zł

11-20                                         140zł 

21-30                                         160zł

31-40                                         180zł

41-50                                         200zł

51-60                                         220zł

61-70                                         240zł

71-80                                         260zł 

81-90                                         280zł

91-100                                       300zł

100-110                                     320zł

111-120                                     340zł

121-130                                     360zl

itd (w przypadku większej ilości faktur, proszę zapytać mailowo lub smsem)

..........

UWAGA! ceny mogą być niższe nawet o 50-70% jeśli klient będzie wysyłał do nas faktury w formie pliku jpk (im więcej faktur, tym większa zniżka - wystarczy wykonać operację importu faktur z programu do wystawiania faktur do pliku jpk)

 

 

Pełna księgowość (bez względu na status Vat)

NIE POBIERAMY DODATKOWYCH OPŁAT ZA SPORZĄDZENIE ROCZNEGO SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO

do 5 dokumentów miesięcznie  250zł

5-10                                            280zł

11-20                                          300zl

21-30                                          350zł

31-40                                          380zł 

41-50                                         410zł

51-60                                         450zł

61-70                                         480zł

71-80                                         510zł

81-90                                         550zł

91-100                                       580zł

powyżej 100 do uzgodnienia

jedna strona wyciągu bankowego liczona jest jako jeden dokument

ceny mogą ulec podwyższeniu, jeśli wyciągi bankowe "nie spinają się" z fakturami i/lub jest dużo transakcji typu pay-u oraz zbiorczych wypłat (transakcje bez nazwy kontrahenta)

 

ewidencja przychodów - Ryczałtowcy - (dla osób zwolnionych z vat):

do 5 dokumentów 50zł

6-10                      70zł

11-20                    100zł

21-50                    150zł

51-100                  200zł

101-150                250zł

151-200                300zł

powyżej 200 do uzgodnienia

 

ewidencja przychodów - Ryczałtowcy- dla vatowców  

do 15 dokumentów miesięcznie 100zl

16-30                                          150zł

31-50                                          180zł

51-80                                         200zł

81-100                                       250zł 

101-150                                      300zł

151-200                                      350zł

powyżej 200 do uzgodnienia

 

 do cen zazwyczaj należy doliczyć wysyłanie deklaracji wyłącznie za właściciela (brak pracowników) 25zł 

 

Kadry, płace

1 pracownik 50zł (właściciel gratis)

zwolnienie chorobowe +50zł (pracodawca jest zobowiązany powiadomić biuro o zwolnieniu chorobowym niezwłocznie po jego otrzymaniu)

wysyłanie deklaracji wyłącznie za właściciela (brak pracowników) 25zł 

1 pracownik oddelegowany za granicę (diety)  +20zł stawki podstawowej

rejestracja nowego pracownika 50zł

wyrejestrowanie gratis

sporządzanie umów, świadectw itp 30-50zł

 

Opłata za wezwanie do zapłaty 50zł

 

Usługi dodatkowe (na życzenie):

NOWOŚĆ: WIRTUALNE BIURO; Pakiet podstawowy (Adres do rejestracji firmy, Obsługa korespondencji przychodzącej - odbiór lisów poleconych z poczty raz w tygodniu) 50zł + przesyłanie korespondencji w formie skanu 10zł/dokument (niezależnie od liczby stron)

usługa w trybie ekspres  +30% ceny podstawowej

sporządzenie delegacji na terenie RP   20 zł

sporządzenie delegacji zagranicznej   40 zł

"przypominajka" - opcja na życzenie klienta, może to być np. stałe przypominanie o konieczności zapłaty ZUS do 10-tego, stałe przypominanie o konieczności dostarczenia dokumentów do zaksięgowania itp.   30zł / sztukę

fakturowanie: 20zł za fakturę lub 50zł miesięcznie (do 20 faktur, powyżej - do ustalenia)

sporządzanie uchwał zarządu: 20zł za uchwałę lub 100zł rocznie (płatne w I kwartale) (do 20 uchwał, powyżej - do ustalenia)

Sporządzenie sprawozdania do celów GUS  50-200 zł (w zależności od stopnia trudności i rozległości sprawozdania)

założenie stowarzyszenia (dokumenty rejestrowe) 300zł

rejestracja działalności jednoosobowej w Ceidg przez internet (+ rejestracja w Zus i do vat-r) - 100zł

rejestracja spółki przez internet (+ rejestracja w Zus i do vat-r) - 150-200 zł 

przygotowanie dokumentu księgowego do banku, w celu pozyskania kredytu - 100-200zł (w zależności od banku)

zmiany wpisów w Krs-e (online) 50-100zł za wpis (zależy głównie od sposobu składania podpisu elektronicznego)

wystawianie zaświadczeń - 30-100zł  (w zależności od obszerności dokumentu)

sporządzanie druków do Gus: 30-100zł (w zależności od druku)

wyszukiwanie, skanowanie dokumentów 20zł/sztukę

drukowanie dokumentów wysyłanych mailem 1-2zł/sztukę lub gratis (w zależności od umowy)

 

PFRON

40zł

zwolnienie chorobowe +100zł

niepełny miesiąc +70zł

 

dla stałych klientów biura (z podpisaną umową):

pity roczne (pit-36, pit-11, pi-28 itp.) gratis 

sprawozdania finansowe gratis

reprezentacja przed urzędami gratis

pozostałe sprawy ujęte w umowie współpracy gratis (indywidualne ustalenia)

 

DOTACJE Z URZĘDU PRACY (na rozpoczęcie działalności, na doposażenie stanowiska pracy, dofinansowanie z KFS) - sporządzenie wniosku + korekty wniosku na wezwanie urzędu:  300-500zł

pozostałe dotacje - ceny do uzgodnienia

rozliczanie dotacji po zakończeniu okresu objętego dotacją 200-400zł

DOTACJE inne niż z Urzędu Pracy - sporządzamy wnioski jedynie dla tak zwanych "twardych" dotacji, czyli nie konkursowych

od 2021 roku sporządzamy wnioski o dotacje tylko dla osób, które podpiszą umowę z biurem na prowadzenie księgowości (minimalny okres - 6 miesięcy, stawki j.w.)

 

Utrzymywanie działalności jednoosobowej „zerowej” (działalność nie jest zawieszona, ale nie generuje przychodów) – wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jkp: 100zł/rok

pozostałe czynności liczone od ilości rzeczywistych działań (Zus, pisma, wnioski, pity itp.) - wg ustaleń, przykładowo:

pity roczne: 50zł/sztukę, rozliczenie z małżonkiem 100zł/sztukę

wnioski: 30-50zł/sztukę

deklaracje zus: 30-50zł/sztukę

 

 

 

Opcja Vip dla utrzymywania działalności jednoosobowej „zerowej” (jw.) - wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jpk, obsługa Zus, sporządzanie wniosków, pism, pitów, reprezentacja przed urzędami itp.: 300zł/rok - faktura wystawiana w I kwartale, z wydłużonym terminem płatności

 

Utrzymywanie „martwej spółki” (spółka nie generuje przychodów) – wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jpk, sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego + Cit: 300zł/rok

pozostałe czynności liczone od ilości rzeczywistych działań (Zus, pisma, wnioski, pity itp.) - wg ustaleń, przykładowo:

j.w.

 

Opcja Vip dla utrzymywania „martwej spółki” (jw.) - wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jpk, sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego + Cit, obsługa Zus, sporządzanie wniosków, pism, pitów, reprezentacja przed urzędami itp.: 500zł/rok - faktura wystawiana w I kwartale, z wydłużonym terminem płatności

 

czynności nieobjęte umową – cena wg odrębnych ustaleń, w zależności od sytuacji

 

 ***

Ceny mogą ulec zmianie, jeśli zachodzą poniższe sytuacje:

- konieczność korygowania wstecznych miesięcy z uwagi na niedostarczone faktury; zasadniczo 30zł za korektę (skorygować trzeba vat, podatek dochodowy i podstawę składki zdrowotnej)

- z uwagi na fakt iż w 2021 roku około 80% klientów dostarczało dokumenty po terminie przewidzianym w umowie, wprowadzamy na stałe u  klientów przynoszących dokumenty po terminie podwyżkę 20% (przymykamy oko na sytuacje losowe i sporadyczne opóźnienia w dostarczaniu dokumentów). Praca biura jest niemożliwa, jeżeli prawie wszyscy klienci przynoszą dokumenty na ostatnią chwilę

- klient ma u nas dwie firmy (np. spółkę i jednoosobową działalność gospodarczą) - obniżka o 10% W OBU FIRMACH

- zniżka za polecenia - 3 miesiące księgowości gratis dla osoby polecającej - proszę aby nowy klient wspomniał o osobie polecającej

- w firmie są problemy generujące potrzebę częstych kontaktów z urzędami jak i powodujące wzmożoną pracę biura/skomplikowane nietypowe wyliczenia - na życzenie klienta

- firma zalega z płatnościami 

- firma wymaga częstych lub długotrwałych spotkań osobistych - wzrost o 50zł/miesiąc (nie dotyczy to oczywiście wizyt związanych z przekazywaniem dokumentów)

     (ZACHĘCAMY DO ZADAWANIA PYTAŃ DROGĄ MAILOWĄ LUB SMSOWO)

- w przypadku gdy firma nie ma stałych dostawców/odbiorców i co miesiąc są transakcje z nowymi kontrahentami - z reguły cena wzrasta wtedy o około 20-30%

- firma posiada samochód/samochody w leasingu lub samochody prywatne użytkowanie w firmie lub samochody będące środkami trwałymi i miesięcznie jest więcej niż kilka faktur z tytułu leasingu i exploatacji samochodów - z reguły wzrost ceny o około 20-30%

- firma posiada transakcje z kontrahentami zagranicznymi (kraje UE lub spoza UE) (zasadniczo wzrost o około 20-30% - w zależności od ilości faktur zagranicznych)

 - następuje znaczny przyrost dokumentów księgowych w stosunku do poprzednich miesięcy (wzrost ceny zgodnie z powyższym cennikiem)

- jeżeli przy podpisaniu umowy klient deklaruje ilość dokumentów inną niż w rzeczywistości firma generuje

- w wyniku nałożenia przez rządzących nowych obowiązków z tytułu obsługi podatkowej lub kadrowej/płacowej

- dokumenty są przesyłane mailowo, w formie skanów lub zdjęć - podwyżka o 10% dla jednoosobowej działalności gospodarczej lub o 5% dla spółki, nie dotyczy ryczałtowców do 3 dokumentów miesięcznie

- klient jest niemiły, niekulturalny, nie stosuje się do warunków umowy, podważa zaufanie itp; wzrost ceny o 30% lub rozwiązanie umowy

 

PITY ROCZNE Pit-37, Pit-36 (nie dotyczy stałych klientów biura):

stawka podstawowa (jeden pit-11 lub pit-40): 30zł

każdy kolejny pit-11 (pit-40 itp): +20zł

odliczenie na dzieci: +20zł na każde dziecko

odliczenie na cele rehabilitacyjne (w zależności od ilości faktur): +30-50zł

pozostałe odliczenia: +20zł

wysyłka elektroniczna: +10zł

ewentualne korekty pitów - gratis

zgoda na przekazanie 1% na fundację dla dzieci z chorobami nowotworowymi i innymi poważnymi schorzeniami - obniżka o 10zł

 

dla stałych klientów biura ( z podpisaną umową na świadczenie usług księgowych) pity roczne (pit-36, pit-28 itp.) gratis 

 podane ceny są cenami netto

SZANOWNI KLIENCI! W ZWIĄZKU Z OGROMEM DOKUMENTÓW JAKI OTRZYMUJEMY W OSTATNICH 2-3 DNIACH PRZED KOŃCEM OKRESU ROZLICZENIOWEGO, INFORMUJEMY, ŻE ZGODNIE Z UMOWĄ, DOKUMENTY NALEŻY DOSTARCZAĆ DO BIURA DO 10 DNIA MIESIĄCA (W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH DO 15-TEGO). 

DOKUMENTY PRZEKAZYWANE NA OSTATNIĄ CHWILĘ MOGĄ NIE ZOSTAĆ ZAKSIĘGOWANE NA CZAS, NALEŻY LICZYĆ SIĘ Z TYM, ŻE W TAKIEJ SYTUACJI OBLICZONE PODATKI MOGĄ ZOSTAĆ PODANE PO TERMINIE

DOKUMETY KSIĘGUJEMY W KOLEJNOŚCI, W JAKIEJ SĄ DOSTARCZANE DO NASZEGO BIURA, JEDNAK ZAWSZE PRIORYTETOWO TRAKTJEMY OSOBY, KTÓRE NIE ZALEGAJĄ Z PŁATNOŚCIAMI I REGULUJĄ PŁATNOŚCI TERMINOWO.

USŁUGI DODATKOWE (NIEUJĘTE W UMOWIE PODSTAWOWEJ) REALIZUJEMY ZASADNICZO PO OKRESIE ROZLICZEŃ PODATKÓW I W PRZYPADKU NIEZALEGANIA Z PŁATNOŚCIAMI

 

 ######PODANE CENY SĄ CENAMI NETTO#####

Ceny zaokrąglamy w górę do pełnych dziesiątek