PREFERUJEMY KONTAKT MAILOWY NA ADRES: ANNA.SKURZYNSKA@OP.PL LUB SMS-OWY NA NR 607-719-995 Z ZAPYTANIEM LUB PROŚBĄ O KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY (POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE Z NIEZNANYCH NUMERÓW NIE ZAWSZE SĄ ODBIERANE)
OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ZMIENNEGO CENNIKA, DLA DZIAŁALNOŚCI SEZONOWYCH LUB ZALEŻNYCH OD SPRZEDAŻY W DANYM MIESIĄCU
Dopuszczamy możliwość księgowania firmy, w obniżonej cenie 50zł netto, w przypadku gdy występują 1-2 faktury w miesiącu (lub też są miesiące bez faktur). W tym przypadku klient jest również zwolniony z opłaty za wysyłanie deklaracji Zus.
Kpir (bez względu na status Vat)
do 5 dokumentów miesięcznie 100zl
6-10 120zł
11-20 140zł
21-30 160zł
31-40 180zł
41-50 200zł
51-60 220zł
61-70 240zł
71-80 260zł
81-90 280zł
91-100 300zł
100-110 320zł
111-120 340zł
121-130 360zl
itd (w przypadku większej ilości faktur, proszę zapytać mailowo lub smsem)
..........
UWAGA! ceny mogą być niższe nawet o 50-70% jeśli klient będzie wysyłał do nas faktury w formie pliku jpk (im więcej faktur, tym większa zniżka - wystarczy wykonać operację importu faktur z programu do wystawiania faktur do pliku jpk)
Pełna księgowość (bez względu na status Vat)
NIE POBIERAMY DODATKOWYCH OPŁAT ZA SPORZĄDZENIE ROCZNEGO SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO
do 5 dokumentów miesięcznie 250zł
5-10 280zł
11-20 300zl
21-30 350zł
31-40 380zł
41-50 410zł
51-60 450zł
61-70 480zł
71-80 510zł
81-90 550zł
91-100 580zł
powyżej 100 do uzgodnienia
jedna strona wyciągu bankowego liczona jest jako jeden dokument
ceny mogą ulec podwyższeniu, jeśli wyciągi bankowe "nie spinają się" z fakturami i/lub jest dużo transakcji typu pay-u oraz zbiorczych wypłat (transakcje bez nazwy kontrahenta)
ewidencja przychodów - Ryczałtowcy - (dla osób zwolnionych z vat):
do 5 dokumentów 50zł
6-10 70zł
11-20 100zł
21-50 150zł
51-100 200zł
101-150 250zł
151-200 300zł
powyżej 200 do uzgodnienia
ewidencja przychodów - Ryczałtowcy- dla vatowców
do 15 dokumentów miesięcznie 100zl
16-30 150zł
31-50 180zł
51-80 200zł
81-100 250zł
101-150 300zł
151-200 350zł
powyżej 200 do uzgodnienia
do cen zazwyczaj należy doliczyć wysyłanie deklaracji wyłącznie za właściciela (brak pracowników) 25zł
Kadry, płace
1 pracownik 50zł (właściciel gratis)
zwolnienie chorobowe +50zł (pracodawca jest zobowiązany powiadomić biuro o zwolnieniu chorobowym niezwłocznie po jego otrzymaniu)
wysyłanie deklaracji wyłącznie za właściciela (brak pracowników) 25zł
1 pracownik oddelegowany za granicę (diety) +20zł stawki podstawowej
rejestracja nowego pracownika 50zł
wyrejestrowanie gratis
sporządzanie umów, świadectw itp 30-50zł
Opłata za wezwanie do zapłaty 50zł
Usługi dodatkowe (na życzenie):
NOWOŚĆ: WIRTUALNE BIURO; Pakiet podstawowy (Adres do rejestracji firmy, Obsługa korespondencji przychodzącej - odbiór lisów poleconych z poczty raz w tygodniu) 50zł + przesyłanie korespondencji w formie skanu 10zł/dokument (niezależnie od liczby stron)
usługa w trybie ekspres +30% ceny podstawowej
sporządzenie delegacji na terenie RP 20 zł
sporządzenie delegacji zagranicznej 40 zł
"przypominajka" - opcja na życzenie klienta, może to być np. stałe przypominanie o konieczności zapłaty ZUS do 10-tego, stałe przypominanie o konieczności dostarczenia dokumentów do zaksięgowania itp. 30zł / sztukę
fakturowanie: 20zł za fakturę lub 50zł miesięcznie (do 20 faktur, powyżej - do ustalenia)
sporządzanie uchwał zarządu: 20zł za uchwałę lub 100zł rocznie (płatne w I kwartale) (do 20 uchwał, powyżej - do ustalenia)
Sporządzenie sprawozdania do celów GUS 50-200 zł (w zależności od stopnia trudności i rozległości sprawozdania)
założenie stowarzyszenia (dokumenty rejestrowe) 300zł
rejestracja działalności jednoosobowej w Ceidg przez internet (+ rejestracja w Zus i do vat-r) - 100zł
rejestracja spółki przez internet (+ rejestracja w Zus i do vat-r) - 150-200 zł
przygotowanie dokumentu księgowego do banku, w celu pozyskania kredytu - 100-200zł (w zależności od banku)
zmiany wpisów w Krs-e (online) 50-100zł za wpis (zależy głównie od sposobu składania podpisu elektronicznego)
wystawianie zaświadczeń - 30-100zł (w zależności od obszerności dokumentu)
sporządzanie druków do Gus: 30-100zł (w zależności od druku)
wyszukiwanie, skanowanie dokumentów 20zł/sztukę
drukowanie dokumentów wysyłanych mailem 1-2zł/sztukę lub gratis (w zależności od umowy)
PFRON
40zł
zwolnienie chorobowe +100zł
niepełny miesiąc +70zł
dla stałych klientów biura (z podpisaną umową):
pity roczne (pit-36, pit-11, pi-28 itp.) gratis
sprawozdania finansowe gratis
reprezentacja przed urzędami gratis
pozostałe sprawy ujęte w umowie współpracy gratis (indywidualne ustalenia)
DOTACJE Z URZĘDU PRACY (na rozpoczęcie działalności, na doposażenie stanowiska pracy, dofinansowanie z KFS) - sporządzenie wniosku + korekty wniosku na wezwanie urzędu: 300-500zł
pozostałe dotacje - ceny do uzgodnienia
rozliczanie dotacji po zakończeniu okresu objętego dotacją 200-400zł
DOTACJE inne niż z Urzędu Pracy - sporządzamy wnioski jedynie dla tak zwanych "twardych" dotacji, czyli nie konkursowych
od 2021 roku sporządzamy wnioski o dotacje tylko dla osób, które podpiszą umowę z biurem na prowadzenie księgowości (minimalny okres - 6 miesięcy, stawki j.w.)
Utrzymywanie działalności jednoosobowej „zerowej” (działalność nie jest zawieszona, ale nie generuje przychodów) – wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jkp: 100zł/rok
pozostałe czynności liczone od ilości rzeczywistych działań (Zus, pisma, wnioski, pity itp.) - wg ustaleń, przykładowo:
pity roczne: 50zł/sztukę, rozliczenie z małżonkiem 100zł/sztukę
wnioski: 30-50zł/sztukę
deklaracje zus: 30-50zł/sztukę
Opcja Vip dla utrzymywania działalności jednoosobowej „zerowej” (jw.) - wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jpk, obsługa Zus, sporządzanie wniosków, pism, pitów, reprezentacja przed urzędami itp.: 300zł/rok - faktura wystawiana w I kwartale, z wydłużonym terminem płatności
Utrzymywanie „martwej spółki” (spółka nie generuje przychodów) – wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jpk, sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego + Cit: 300zł/rok
pozostałe czynności liczone od ilości rzeczywistych działań (Zus, pisma, wnioski, pity itp.) - wg ustaleń, przykładowo:
j.w.
Opcja Vip dla utrzymywania „martwej spółki” (jw.) - wysyłanie miesięcznych deklaracji/plików jpk, sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego + Cit, obsługa Zus, sporządzanie wniosków, pism, pitów, reprezentacja przed urzędami itp.: 500zł/rok - faktura wystawiana w I kwartale, z wydłużonym terminem płatności
czynności nieobjęte umową – cena wg odrębnych ustaleń, w zależności od sytuacji
***
Ceny mogą ulec zmianie, jeśli zachodzą poniższe sytuacje:
- konieczność korygowania wstecznych miesięcy z uwagi na niedostarczone faktury; zasadniczo 30zł za korektę (skorygować trzeba vat, podatek dochodowy i podstawę składki zdrowotnej)
- z uwagi na fakt iż w 2021 roku około 80% klientów dostarczało dokumenty po terminie przewidzianym w umowie, wprowadzamy na stałe u klientów przynoszących dokumenty po terminie podwyżkę 20% (przymykamy oko na sytuacje losowe i sporadyczne opóźnienia w dostarczaniu dokumentów). Praca biura jest niemożliwa, jeżeli prawie wszyscy klienci przynoszą dokumenty na ostatnią chwilę
- klient ma u nas dwie firmy (np. spółkę i jednoosobową działalność gospodarczą) - obniżka o 10% W OBU FIRMACH
- zniżka za polecenia - 3 miesiące księgowości gratis dla osoby polecającej - proszę aby nowy klient wspomniał o osobie polecającej
- w firmie są problemy generujące potrzebę częstych kontaktów z urzędami jak i powodujące wzmożoną pracę biura/skomplikowane nietypowe wyliczenia - na życzenie klienta
- firma zalega z płatnościami
- firma wymaga częstych lub długotrwałych spotkań osobistych - wzrost o 50zł/miesiąc (nie dotyczy to oczywiście wizyt związanych z przekazywaniem dokumentów)
(ZACHĘCAMY DO ZADAWANIA PYTAŃ DROGĄ MAILOWĄ LUB SMSOWO)
- w przypadku gdy firma nie ma stałych dostawców/odbiorców i co miesiąc są transakcje z nowymi kontrahentami - z reguły cena wzrasta wtedy o około 20-30%
- firma posiada samochód/samochody w leasingu lub samochody prywatne użytkowanie w firmie lub samochody będące środkami trwałymi i miesięcznie jest więcej niż kilka faktur z tytułu leasingu i exploatacji samochodów - z reguły wzrost ceny o około 20-30%
- firma posiada transakcje z kontrahentami zagranicznymi (kraje UE lub spoza UE) (zasadniczo wzrost o około 20-30% - w zależności od ilości faktur zagranicznych)
- następuje znaczny przyrost dokumentów księgowych w stosunku do poprzednich miesięcy (wzrost ceny zgodnie z powyższym cennikiem)
- jeżeli przy podpisaniu umowy klient deklaruje ilość dokumentów inną niż w rzeczywistości firma generuje
- w wyniku nałożenia przez rządzących nowych obowiązków z tytułu obsługi podatkowej lub kadrowej/płacowej
- dokumenty są przesyłane mailowo, w formie skanów lub zdjęć - podwyżka o 10% dla jednoosobowej działalności gospodarczej lub o 5% dla spółki, nie dotyczy ryczałtowców do 3 dokumentów miesięcznie
- klient jest niemiły, niekulturalny, nie stosuje się do warunków umowy, podważa zaufanie itp; wzrost ceny o 30% lub rozwiązanie umowy
PITY ROCZNE Pit-37, Pit-36 (nie dotyczy stałych klientów biura):
stawka podstawowa (jeden pit-11 lub pit-40): 30zł
każdy kolejny pit-11 (pit-40 itp): +20zł
odliczenie na dzieci: +20zł na każde dziecko
odliczenie na cele rehabilitacyjne (w zależności od ilości faktur): +30-50zł
pozostałe odliczenia: +20zł
wysyłka elektroniczna: +10zł
ewentualne korekty pitów - gratis
zgoda na przekazanie 1% na fundację dla dzieci z chorobami nowotworowymi i innymi poważnymi schorzeniami - obniżka o 10zł
dla stałych klientów biura ( z podpisaną umową na świadczenie usług księgowych) pity roczne (pit-36, pit-28 itp.) gratis
podane ceny są cenami netto
SZANOWNI KLIENCI! W ZWIĄZKU Z OGROMEM DOKUMENTÓW JAKI OTRZYMUJEMY W OSTATNICH 2-3 DNIACH PRZED KOŃCEM OKRESU ROZLICZENIOWEGO, INFORMUJEMY, ŻE ZGODNIE Z UMOWĄ, DOKUMENTY NALEŻY DOSTARCZAĆ DO BIURA DO 10 DNIA MIESIĄCA (W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH DO 15-TEGO).
DOKUMENTY PRZEKAZYWANE NA OSTATNIĄ CHWILĘ MOGĄ NIE ZOSTAĆ ZAKSIĘGOWANE NA CZAS, NALEŻY LICZYĆ SIĘ Z TYM, ŻE W TAKIEJ SYTUACJI OBLICZONE PODATKI MOGĄ ZOSTAĆ PODANE PO TERMINIE
DOKUMETY KSIĘGUJEMY W KOLEJNOŚCI, W JAKIEJ SĄ DOSTARCZANE DO NASZEGO BIURA, JEDNAK ZAWSZE PRIORYTETOWO TRAKTJEMY OSOBY, KTÓRE NIE ZALEGAJĄ Z PŁATNOŚCIAMI I REGULUJĄ PŁATNOŚCI TERMINOWO.
USŁUGI DODATKOWE (NIEUJĘTE W UMOWIE PODSTAWOWEJ) REALIZUJEMY ZASADNICZO PO OKRESIE ROZLICZEŃ PODATKÓW I W PRZYPADKU NIEZALEGANIA Z PŁATNOŚCIAMI
######PODANE CENY SĄ CENAMI NETTO#####
Ceny zaokrąglamy w górę do pełnych dziesiątek